Vacature IKC- raad

Vind je het leuk om over beleidsmatige zaken na te denken en mee te praten? En dit concreet te maken voor de aanpak op de school van jouw kinderen? Dan zoeken we jou!

Aan het eind van dit schooljaar stromen 2 kinderen van 2 ouderleden door naar het voortgezet onderwijs. Hierdoor ontstaan er 2 vacatures binnen de IKC-raad.

In de IKC-raad, praat en besluit je mee over allerlei onderwerpen die met De Groene Hoek, het onderwijs en de BSO te maken hebben. In de IKC-raad kunnen ouders en personeelsleden meedenken over het beleid van het IKC. De IKC-raad fungeert als klankbord en kritische vriend, adviseert over of stemt in met, bijvoorbeeld de formatie, het schoolplan, de veiligheid op school en komt op voor de belangen van de leerlingen en het personeel.

Heb je nog vragen over deze vacatures, mail deze dan naar djduncker@icloud.com of s.stolze@un1ek.nl. Mocht je interesse hebben in de functie als IKC-lid, stuur dan voor 22 februari 2023 een korte motivatie mail naar djduncker@icloud.com.

Alvast bedankt voor jouw reactie!

Vriendelijke groet,
De IKC-raad